Διάφορα

04/7/2016 | Category: Διάφορα

Τα 6 απίστευτα smoothies για αδυνάτισμα, αποτοξίνωση και ομορφιά!

Υπέροχα smoothies όλα με μετρημένες θερμίδες και με φουλ κάλυψη των αναγκών μας!

 

1. WATER LOSS- 112 θερμίδες

Μείωση κατακρατήσεων και πρηξιμάτων

Υλικά: 1 μικρή ντομάτα. 100 γρ. καρπούζι ψίχα. 100 γρ. αγγουράκι. ½ φλιτζάνι χυμός ντομάτας. 2-3 φύλλα μέντας. 3-4 παγάκια νερού.

Οδηγίες: Πλένεις, ξεφλουδίζεις και ξεσποριάζεις την ντομάτα. Καθαρίζεις το καρπούζι από τα κουκούτσια και το κόβεις σε κομμάτια. Καθαρίζεις και κόβεις το αγγουράκι σε λεπτές ροδέλες. Έπειτα ρίχνεις στο μπλέντερ ντομάτα, καρπούζι και χυμό ντομάτας και χτυπάς σε μέτρια ταχύτητα για 1 λεπτό. Προσθέτεις το αγγούρι, την  μέντα και τα παγάκια και τα χτυπάς όλα μαζί μέχρι να γίνουν παχύρρευστο μείγμα.

Προτεινόμενη Κατανάλωση: Μεταξύ πρωινού και μεσημεριανού γεύματος.

 

2. ENERGY BLASTER – 136 θερμίδες

Αναπλήρωση ενέργειας, αύξηση ενεργητικότητας

Υλικά: 8 μέτριες φράουλες, καλύτερα παγωμένες. ½ μέτριο αχλάδι. 100 γρ. γιαούρτι 2%. ½ κουταλάκι μέλι ή ζάχαρη καστανή.

Οδηγίες: Πλένεις, καθαρίζεις και κόβεις τα φρούτα σε μικρά κομμάτια. Βάζεις όλα τα υλικά στο μπλέντερ. Χτυπάς για περίπου 1 λεπτό, μέχρι το μείγμα να γίνει αφράτο και ομοιόμορφο.

Προτεινόμενη Κατανάλωση: Αντί άλλου σνακ, όταν χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια.

Τυπική Διατροφική

 

3. FAT BURNER – 132 θερμίδες

Μείωση σωματικού λίπους και αδυνάτισμα

Υλικά: ½ φλιτζάνι βατόμουρα, παγωμένα ή κατεψυγμένα. 1 φλιτζάνι γάλα 0%. 1 δόση γλυκαντικό με στέβια. 2 κουταλάκια κακάο σκόνη χωρίς ζάχαρη,  3-4 παγάκια από γάλα.

Οδηγίες: Βάζεις στο μπλέντερ όλα τα υλικά εκτός από τα παγάκια. Χτυπάς μέχρι να λιώσουν τα βατόμουρα και το μείγμα να γίνει ομοιογενές. Στραγγίζεις αν θέλεις και  προσθέτεις τα παγάκια γάλακτος. Έτοιμο για σερβίρισμα!

Προτεινόμενη Κατανάλωση:  30-45 λεπτά πριν ή μετά από σωματική άσκηση.

 

4.BEAUTY FUEL – 290 θερμίδες

Αντιοξειδωτικό, προσφέρει προστασία δέρματος και αντιγήρανση.

Υλικά: ½ μικρό αβοκάντο. 2 μέτρια πορτοκάλια, προτιμότερο βιολογικά. ½ κουταλάκι ξύσμα φλούδας πορτοκαλιού. 1/2 φλιτζανιού νερό παγωμένο. 1 βανίλια σκόνη. 1 κουταλάκι μέλι.

Οδηγίες: Κόβεις το αβοκάντο στη μέση και αφαιρείς το κουκούτσι. Παίρνεις το μισό αβοκάντο και με ένα κουταλάκι αδειάζεις το εσωτερικό του. Πλένεις καλά τα πορτοκάλια και τα στεγνώνεις. Τρίβεις λίγη από τη φλούδα τους και στύβεις το ξύσμα. Βάζεις όλα τα υλικά στο μπλέντερ και τα χτυπάς μέχρι να γίνουν ένα ομοιόμορφο μείγμα. Σερβίρεις σε ποτήρι και το διακοσμείς με μία ροδέλα πορτοκαλιού.

Προτεινόμενη Κατανάλωση: Το πρωί, πριν από την παραλία ή ύστερα από έκθεση στον ήλιο.

 

 

5. DETOX SUPPORT – 210 θερμίδες

Αποτοξίνωση & αδυνάτισμα

Υλικά: 1 μέτριο μήλο, προτιμότερο πράσινο. 1 μικρό καρότο . ½ φλιτζάνι ξινόγαλα ή κεφίρ ή γιαούρτι. 1 δόση γλυκαντικό με στέβια. 1 κουταλιά νιφάδες βρόμης. 1 κουταλάκι κανέλα σκόνη.

Οδηγίες: Καθαρίζεις και κόβεις το μήλο και το καρότο σε μικρότερα κομμάτια. Ρίχνεις όλα τα υλικά στο μπλέντερ, εκτός από την κανέλα και τα χτυπάς μέχρι να ομογενοποιηθούν. Σερβίρεις σε ποτήρι, περιχύνεις με την κανέλα σκόνη και διακοσμείς με μερικά ξυλάκια κανέλας.
Προτεινόμενη Κατανάλωση: Το πρωί, μόλις ξυπνήσει; και με άδειο στομάχι.

 

6. SUPER ANTIOXIDANT 220 θερμίδες

Τόνωση, ευεξία και αντιοξείδωση

Υλικά: 1 μικρό ροδάκινο. ½ φλιτζάνι χυμός ροδάκινου. ½ φλιτζάνι χυμός πορτοκαλιού. 1 κουταλάκι χυμός λεμονιού ή lime. 4-5 παγάκια από πράσινο τσάι. ½ φλιτζάνι νερό, προαιρετικά. 1 κουταλάκι κανέλα. 1 κουταλάκι μέλι.

Οδηγίες: Πλένεις, ξεφλουδίζεις και κόβεις σε μικρότερα κομμάτια το ροδάκινο. Προετοιμάζεις τους χυμούς. Βάζεις τα παγάκια τσαγιού στο μπλέντερ και προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά. Χτυπάς για περίπου 1 λεπτό, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Αδειάζεις το μείγμα σε ποτήρι και το διακοσμείς με φέτες λεμονιού.

Προτεινόμενη Κατανάλωση: 15-30 λεπτά πριν από σωματική δραστηριότητα ή γυμναστική.

 

Organic smoothies, fruit yogurt and juices